معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com


ما در شبکه‌های اجتماعی

سفارش ترجمه سریع


ترجمه ی دقیق و اصولی کلیه متون تخصصی و غیر تخصصی انگلیسی به فارسی (در رشته های مختلف چون بازار یابی، روانشناسی، آی تی(IT) ، تربیت بدنی و ...) در سریع ترین زمان ممکن.
ارسال ترجمه به صورت تایپ شده از طریق ایمیل، تلگرام یا فکس به تمام نقاط ایران. (هزینه ی تایپ محاسبه نخواهد شد.)
تخفیف ویژه : با قیمتی باور نکردنی برای دانشجویان.
"سرعت ، دقت و تعهد " مبنای عمل ماست.
برای کسب اطلاعات بیشتر با آیدی smjhgh@ در تلگرام در ارتباط باشید.

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1396

سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۹۶، ۲۳:۵۵ - یه دبیرستانی
    خوب

عنوان مقاله: یادگیری مادام العمر الزامی برای توسعه پایدار
شناسه (COI) مقاله: SDCONF01_2187
منتشر شده در اولین کنفرانس ملی راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار در سال ۱۳۹۱

مشخصات نویسندگان مقاله:

حسینعلی جاهد - دانشگاه آزاد تهران پاسداران
محمدرحیم جعفرزاده - دانشگاه پیام نورمرکزبهبهان
بهمن احمدی توانا - پژوهشکده سوانح طبیعی ایران

خلاصه مقاله:

یادگیری مادام العمر و یادگیرنده مادام العمر واژه هایی هستند که ازلحاظ تجربی قدمتی برابر با حضور انسان درزمین دارند ولی ازلحاظ علمی و نظری قدمت آن به کمتر ازیک قرن بازمیگردد انسان محورتوسعه وتوسعه پایدار بالنده ترین مناظره قرن بیستم و مبنای بسیاری ازتحلیل ها و نظریه های چالش محور قرن بیست و یکم است دراین چالش انسان مرکز توجه قرار دارد و هرانچه حیات و بقا و آزادی رشدمحور اورا موردتهدید قرارمیدهد مردود شناخته شده است این درحالی است که تغییرات اساسی درنگرش نسبت به مفهوم توسعه صورت گرفته و دیدگاه رشدمحور به دیدگاهی پایدار متحول گشته است هدف الگوواره سنتی و قدیمی توسعه رشدحصول رشداقتصادی به هرقیمت است درالگوواره جدید پایداری رشدکیفی باتوجه به محیط زیست و عدالت اجتماعی مدنظر است دراین رویکرد انسان و محیط زیست او محور توسعه است و نه رشد اقتصادی با شاخصهای کمی برهمین اساس درمناظرات توسعه پایدار آموزش و یادگیری شان و جایگاه ویژه ای یافته است و درتحلیل ها و پژوهشهای سالهای اخیر بسیاری ازبرنامه ها و راهبردهای توسعه به خصوص برای قرن بیست و یکم به گونه ای ریشه ای به توفیق درامریادگیری مادام العمر پیوند خورده است لذا دراین مقاله با نیم نگاهی به مفهوم جدید توسعه به اموزش مادام العمر و نقش تاثیر و ضرورت آن درتوسعه پایدار پرداخته شده است.

کلمات کلیدی:
توسعه پایدار، یادگیری، یادگیری مادام العمر، آموزش مداوم

((دریافت متن کامل))

کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
عنوان مقاله: یادگیری مادام العمر الزامی برای توسعه پایدار
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۹
امین جوانمرد تعداد بازدید: ۲۲

یادگیری مادام العم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

ابزار هدایت به بالای صفحه