معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
سمت فعلی: کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش

مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1397
سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات

کارکردهای نظارت آموزشی

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ب.ظ

نظارت آموزشی از وظایف مهمی است که برای ادارة نظام آموزشی و مدارس ضرورت دارد و هدف اصلی آن اصلاح و بهبود وضع آموزشی است. وجود کارکردهای نظارت و کیفیت تداوم آن‌ها در تحقق هدف‌های آموزشی نقش تعیین‌کننده¬ای دارد. امروزه ناظران آموزشی با معلمان و به کمک آن‌ها کار و فعالیت می¬کنند و از طریق همکاری حرفه¬ای، سعی در ارتقای کیفیت عملکرد معلمان و رفع مسائل و مشکلات آنان را دارند. در ابتدا کارکردهای نظارت آموزشی خیلی ساده و هدف اصلی آن‌ها تفتیش و بازرسی محیط¬های آموزشی بود. به بیان دیگر، نظارت آموزشی بیشتر در قالب نقص¬یابی، تنبیه، تهدید و گزارش‌دهی انجام می‌گرفت اما امروزه نظارت تحولات فراوانی کرده ¬است. نظریه‌پردازان کارکردهای متعددی برای آن قائل شده¬اند، به‌عنوان مثال هالینگر و مورفی در مطالعه¬ای که انجام دادند ابعاد نظارت آموزشی را در سه حوزه دسته‌بندی کردند که عبارت‌اند از:
✅ تبیین رسالت مدرسه؛
✅ مدیریت برنامه¬های آموزشی؛
✅  ارتقاء جوّ مدرسه.
منبع:

نظارت آموزشی کلاس درس محور (نظارت بالینی)؛ ✍️ دکتر بیژن عبداللهی؛ © مرکز نوآوری‌های آموزشی مرآت؛»

کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
کارکردهای نظارت آموزشی
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۰
امین جوانمرد تعداد بازدید: ۵۸۳

نظارت بالینی

نظرات (۱)

با عرض سلام مجدد
سپاس از اعتمادتان
بنده هم شما را لینک کردم
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه