معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا

توسعه حرفه ای معلم، راه درمان سیستم آموزشی کشور

معلم کارآمد،کلاس پویا
مـعلـمـان خـوب، خـود نیز شـاگـردانـی متعهدند. در جامعه دانایی محور، سازمان آموزش‌وپرورش در کنار انتقال محتوا به دانش آموزان، خود نیز می‌آموزد و کارگزاران امر آموزش را نیز توسعه می‌بخشد. توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمی، تنها راه درمان سیستم آموزشی کشور است. معلمان خلّاق همیشه در کنار آموزش، به پژوهش و یادگیری محتوای جدید می‌پردازند تا تدریس خود را اثربخش سازند. امید است در این وبلاگ، با هدف بهبود فرآیند آموزش و یادگیری، در جهت توسعه حرفه‌ای جایگاه معلمان قدمی برداشته شود.
مدیریت تارنما: امین جوانمرد-تالش
رایانامه: Aminj313@yahoo.com


تاییدیه درگاه پرداخت

فروشگاه امین فایل

کیوآرکد وبلاگ


با اسکن این کیوآرکد، می توانید به راحتی به محتوای وبلاگ از طریق تلفن همراه و تبلت دسترسی یابید.
مقام معظم رهبری

شما معلمان و مربیان و نسل جوان هستید که فردا را می‌سازید و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنید و نقطهٔ امید روشن را ... در دل مستضعفان عالم زنده نگه می‌دارید.
نشان سال 1396

سرزمین تالش











اسناد مهم سیستم تعلیم و تربیت ایران




آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۹۶، ۲۳:۵۵ - یه دبیرستانی
    خوب

فراخوان دومین همایش ملی تربیت معلم

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

ساکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اعلام خبر فراخوان دومین همایش ملی تربیت معلم که  در اردیبهشت سال 1395 و در پردیس شهید باهنر اصفهان، به مناسبت هفته معلم برگزار خواهد شد، از همه صاحب نظران، اعضای هیأت علمی، مدرسان، دانشجویان و سایر علاقه مندان برای تهیه مقاله دعوت کرد.

شایان ذکر است سامانه الکترونیکی دومین همایش ملی تربیت معلم به نشانی http://hmt.cfu.ac.ir پذیرای دریافت مقالات می باشد.(ساکی، 1394)

اهداف همایش

(1 ایجاد فرصت برای تضارب آراء، بسط دانش بومی و به اشتراک گذاری تجارب و دیدگاه های صاحب نظران تربیت معلم در سطح ملی

(2ایجاد فرصت برای بازخوانی انتقادی سنت های تربیت معلم در ایران و جهان

(3 ایجاد بستر برای سیاست گذاری  و برنامه ریزی در تربیت معلم  و دست یابی به کیفیت برتر

(4کمک به رسمیت  یافتن تربیت معلم به عنوان یک عرصه تخصصی در جامعه ی علمی ایران.

محورهای اصلی همایش

الف) اسناد فرادستی و مبانی در تربیت معلم

- سند تحول بنیادین و تربیت معلم

- نقشه جامع علمی کشور و تربیت معلم

- سند دانشگاه اسلامی و تربیت معلم

- اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم

- سند برنامه درسی ملی و تربیت معلم

- تاریخ تحول تربیت معلم( در ایران و جهان)

- فلسفه تربیت معلم

- رسالت دانشگاه فرهنگیان و آینده تربیت معلم

ب) آموزش و برنامه های درسی تربیت معلم

- برنامه های درسی در تربیت معلم

- نقش و جایگاه کارورزی  و کارآموزی در تربیت معلم

- جایگاه و نقش برنامه های درسی غیررسمی  ( انتخابی/ اختیاری) در دستیابی به شایستگیهای معلمی

- جایگاه و نقش برنامه های درسی غیرمتشکل در دستیابی به شایستگی های معلمی

- تربیت معلم در حوزه های خاص( تربیت معلم چند پایه- تربیت معلم چند موضوعی- تربیت معلم روستایی و عشایری، آموزش و پرورش استثنایی )

- الزامات آموزش فعال و پژوهش محور در تربیت معلم

- قابلیت های بستر مجازی برای تربیت معلم و توسعه حرفه ای معلمان

سنجش صلاحیت حرفه ای معلمان و دانشجو معلمان

ج) تحول و نوآوری در تربیت معلم

- دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک سازمان یادگیرنده

- مدیریت تحول و نوآوری در تربیت معلم

- مدیریت دانش در تربیت معلم

- مفهوم سازی و ایده پردازی در مدیریت، ساختار و تشکیلات تربیت معلم

- نقد و ارزیابی الگوهای پذیرش دانشجو در تربیت معلم

- الگوهای نوین توسعه حرفه ای معلمان( روایت پژوهی- درس پژوهی- اقدام پژوهی)

منبع این خبر:

ساکی، رضا. (1394، آبان 17). ‫ فراخوان دومین همایش ملی تربیت معلم | دانشگاه فرهنگیان. دانشگاه فرهنگیان. پورتال. بازیابی 28 آبان 1394، از http://cfu.ac.ir/fa/39984

کيو آر کد مطلب جهت استفاده در اندرويد
فراخوان دومین همایش ملی تربیت معلم
دريافت برنامه هاي رمزينه خوان براي انواع سيستم عامل هاي تلفن همراه و تبلت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸
امین جوانمرد تعداد بازدید: ۵۱۲

فراخوان دومین همایش ملی تربیت معلم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مترجم سایت

پشتیبانی

ابزار هدایت به بالای صفحه